השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

השכרת סירות דייג

השכרת סירות דייג מתאימה למי שרוצה לבלות כמה שעות שקטות על הים, למי שרוצים לחוש דייג אמיתי, ולמי שמעוניינים בחוויה מיוחדת לאירוע, בין אם דייג עם חברים, חוויית אבא בן, או חוויה לכל המשפחה. זו הזדמנות לדייגים מקצוענים וחובבים לשכור כלי שייט מצויד להפלגת דייג. אפשר לצאת להפלגת דייג ייעודית או להפלגה המשלבת חופשה ודייג, לדוג ביחידים, בקבוצות ועוד. ניתן לשכור סירה להשטה באופן עצמאי, אך למי שאין בידם רישיונות ועם זה רוצים ליהנות מהדייג יש אפשרות להשכרת סירת דייג עם סקיפר בעל רישיון, בספינת דייג מורשית.

יש כמה סגנונות דייג מוכרים שבדרך כלל משתמשים בהם בהפלגות דייג, ביניהם הטלת פיתיונות מחכה תוך עגינה, ודייג תוך גרירה. רוב סירות הדייג מצוידות, וחוסכות מהנוסעים את הצורך להשקיע ברכישת ציוד דייג כגון חכות ופיתיונות. ניתן לשכור סירת דייג מהירה או סירה המתאימה לדיג בולוס  בעגינה. כמו כן ניתן לשלב דייג עם שייט מותרות ולשכור יאכטה לדייג. כאשר מתכננים השכרת סירת דייג כדאי לבדוק אם הסירה מותאמת לסוג הדייג שבו מעוניינים.  

סירת דייג

השכרת סירות דייג מתאימה למגוון חובבי דייג, החל בחובבנים גמורים וכלה בדייגים מקצועיים ששוכרים סירה למשך זמן שנקבע מראש. למי שיכולים להשיט סירת דייג ולמי שמעוניינים בסקיפר ומדריך למשך ההפלגה –  עבור מי שאינם בקיאים בספורט הדייג קיימת האפשרות של השכרת סירות דייג עם סקיפר או מדריך שמלווים את תהליך הדייג. הזמן המומלץ לדייג הוא בשעות הבוקר המוקדמות, אך ניתן לבחור בשעות יום נוספות ליציאה לים, בהתאם לעונות השנה ולעונת הדייג.

השכרת סירות להפלגת דייג היא חוויה מהנה למי שרוצים ליהנות מעצם הפעילות של דייג בים. היא מתאימה גם למי שרוצים ללמוד כיצד לדוג, את הטכניקות והסגנונות השונים, האביזרים ואופן ההתקנה המיוחד שלהם על הסירה – נדרש ניסיון כדי להכין את החכה ואת הציוד ועל הסירה ניתן לקבל הדרכה 'רטובה'. חלק מהסירות מצוידות באמצעים אלקטרוניים לאיתור דגים, ובאמצעים לדייג במים עמוקים. כמו כן, רוב הסירות לדייג מצוידות בכיבוד קל ובשתייה, ובציוד נוחות עבור הנוסעים.

דייג הוא חוויה נפלאה לכל המשפחה כמו גם להפלגה של קבוצות קטנות. זו חוויה דייג שעשויה להתארך לשעות רבות של ציפייה. ניתן לצאת בשעות הבוקר לדייג מוקדם או לכוון לאזורים בים שבהם שוחות להקות דגים. כיוון שקיימות מגבלות דייג על אזורים או על זני דגים מסוימים, חשוב שבהפלגה יהיה סקיפר או מדריך או אדם שמכיר את חוקי הדייג, כדי לכוון את סירת הדייג לאזור הדגה הנכון. לסירה מעל 7 מטר נדרש רישיון, וכמו כן, בישראל נדרש רישיון דייג. למי שאינם מנוסים בדייג רצוי לבדוק מראש מה כוללת השכרת הסירה – כמה אנשים מצטרפים להפלגה, האם נדרש להביא ציוד, כיצד מתבצעת ההדרכה, ומה נכלל בהפלגה.

בחסות הפלגות דייג בYACHTLV

Share the Post:

Related Posts