השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

איפה לחפש חברת שייט ומה לחפש בה כשבוחרים אותה?

הדרך הקלה ביותר לחפש סירה היא מאתרי האזור אליו אתה נוסע. כל אזורי ה"שייט" באתרים שלהם מפרסמים מידע על חברות מקומיות המשכירות יאכטות. אם אתה שולט בשפה, על ידי שליחת בקשות, תוך יומיים תקבל הצעות מענה להשכרה. זו האפשרות הראשונה. כאן כל האחריות מוטלת עליך באופן אישי, אין מתווכים.

הדרך השנייה, בה יש להשתמש, היא אתרי הזמנת הספינה בפועל. ניתן לחלק אותם באופן מותנה לשני חלקים: אלה הנתמכים ישירות על ידי מערכות הזמנת שותפים מסוימות – למשל, ואתרי צבירה המשלבים כמה מערכות כאלה או אפילו ממלאים את תוכנם בעצמם.

חשוב להבין את ההבדל בין מנועי החיפוש הללו. ה- לא מזמין את הסירות בעצמו – זו רק מערכת מידע עבור הסקיפר. הוא מעביר את פניותיכם לשכירת יאכטות לסוכנות השותפים שלו. לאחר הגשת בקשה, השותף של האתר באזור הנבחר יוצר איתך קשר ומבהיר את פרטי ההזמנה. ואז הוא מגבש את ההצעה הסופית. כמו כן, ה- מנהל נתונים סטטיסטיים על שביעות רצונם של לקוחות שבחרו בחברה ובסירה מסוימת.

אתר הצבירה מקבל מידע ממערכת ההזמנות או ממספר מערכות בבת אחת. הוא מעביר את בקשתך למערכת ההזמנות, ולאחר שקיבל אישור על זמינות הסירה, הוא יאשר זאת או יציע אפשרויות להחלפה. חשוב להבין כי הצבר לעולם לא מספק מידע מלא על הסירה עד לקבלת התשלום מראש. במהלך העונה נגרם בלבול רב על ידי חברות השייט עצמן, שלא בזמן )או בכלל לא( מעדכנות את זמינותן של הסירות.

הדרך השלישית לחפש סירות היא ליצור קשר עם סוכנות סירות. יש יתרונות לעבודה עם סוכנות. החברה, המודאגת מהמוניטין שלה, מנסה בתחילה לגייס את העובדים המוסמכים ביותר: ככלל מדובר בסקיפרים שיוצאים לים בעצמם. בדרך כלל הם מכירים את אזורי החניה העיקריים ואף מכירים באופן אישי את החברות איתן עובדת הסוכנות. מנהל כזה, במהלך שיחה, מבין מה להציע לנו: הוא לא ימליץ על סירת מירוץ למשפחתו, ולכן גם לא לנו. והוא לא יעביר קרוזר כבד עם מפרשים מסתובבים למירוץ ומכאן גם לא לנו, לקוחותיו. מיד, בבחירת סירה, הסוכנות תבחר באופציה האופטימלית מבחינת יחס השנה / מחיר / שותף, תוך התחשבות בניסיון העבודה שלה עם חברת שכר מסוימת וביקורות אודות הסירות. בדרך כלל הסוכנות לא מסתירה את אלה שאיתם היא עובדת, כי שכר הסוכן )עמלה( כבר כלול בעלות הסירה. תוכלו לבדוק את חוות דעתם של לקוחות חברת השייט שמציעה לכם את הסירה, באינטרנט. לדוגמא, באתרים  או  – הסקיפרים עצמם משאירים את דעתם באתרים אלה, ניתן לסמוך עליהם