השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

השכרת יאכטה בתל אביב

השכרת יאכטה בתל אביב, אם שייט ביאכטה נראה לכם כמו חלום יקר, תוכלו לשכור יאכטה בתל אביב ולקבל את כל המותרות של השייט היוקרתי במחיר סביר השכרת יאכטה בתל אביב ניתנת למשך כמה שעות ויותר - לרוב, הפלגות קצרות נמשכות כשעה וחצי שעתיים. במשך הזמן הזה אפשר להפליג לסיור ביאכטה או לבלות במסיבת יום הולדת לילדים.

בשייט ניתן לשלב פעילויות כגון אבובים, לעתים גם לשחות או לצלול וכך להוסיף לאווירה הרגועה של בטן גב פעילויות ספורטיביות ימיות. השכרת יאכטה בתל אביב למשך זמן ארוך יותר מתאימה לדייג, לנופשון מרוכז במשך היום, למסיבה ועוד. לרוב, ניתן לשכור יאכטה בתל אביב למשך זמן ממושך בתיאום מראש.

שייט ביאכטה הוא בילוי פופולארי בקרב חובבי ים, משפחות ולמי שרוצים לחגוג מסיבות ואירועים באוויר הפתוח, כשהיאכטה מספקת מקום מרווח ורקע יוקרתי. לבילוי משפחתי וחברתי – אפשר להפליג למרחבי הים או לעגון למספר שעות של מנוחה ושמש, כשהים מהווה רקע נפלא לנופש, הסיפון מספק מקום לשיזוף ולפעילויות מגוונות, וחדרי היאכטה מאפשרים התרעננות ושייט ארוך יחסית. תוכלו להפליג לסיור חופים, לעגון בלב ים ולהשתזף, וליהנות מהנופש והים. השכרת יאכטה בתל אביב מיועדת גם למי שרוצים להתרענן מיום עבודה, לגיבוש חברתי, לימי כיף ועוד. כמו כן ניתן לצייד את היאכטה בכל מה שדרוש להרצאות ולישיבות באווירה הנכונה.

היתרון של השכרת יאכטה בתל אביב הוא המיקום בקרבת מרכז העיר שמאפשר הן ליהנות מיתרונות הבילוי באזור הנמל והעיר, והן מנופש של כמה שעות ממקום העבודה. העלות אינה גבוהה וכך תוכלו להעניק לעצמכם כמה שעות מרוכזות של מנוחה וים. החוויה מתחילה עם ההגעה למרינה בתל אביב,  בנמל תל אביב אטרקציות לחובבי ים ושייט ולכל המשפחה ובהתאם לעונה גם אירועים שמשתלבים עם אווירת השייט והדייג. מהנמל יוצאים שייטים לסיורי לימודים ולתחרויות יאכטות. היציאה לים הפתוח מרגשת כל פעם מחדש, גם עבור מי שאינם שייטים מקצועיים. אם אינכם שייטים מקצועיים, השכרת יאכטה בתל אביב תכלול גם סקיפר שיכול לענות על שאלות בנושאי שייט וים ואולי אף שישתף אתכם בהיגוי היאכטה. 

יאכטות הן כלי שייט שמעוצבים בהידור ובמיוחד לנוחות הנוסעים. בכל יאכטה חדרי שינה, מטבחון ומקלחון, פינות ישיבה ובחלק מהיאכטות להשכרה גם בריכה או ג'קוזי. יאכטה מושכרת מאובזרת בציוד מודרני, ואפשר להוסיף מערכת קריוקי, מוזיקה ועוד. זהו אתר נפלא למסיבות ולאירועים, עם כיבוד, בר ואפילו ארוחה מפוארת. בחרתם לנוח ולהירגע, לבלות במסיבה או באירוע חגיגי? השכרת יאכטה בתל אביב תעניק לכם את המקום האידיאלי לכל חוויה ואירוע. מגוון הדגמים של היאכטות מאפשר לבחור את כלי השייט המתאים לאירוע, וביאכטה מדגם אחר לאירוע שונה. לדוגמה, יאכטת קטמרן לחגיגה ספורטיבית בים, יאכטה מפרשית לחוויה אמיתית של שייט, יאכטת מנוע מהירה ועוד דגמים של יאכטות.

השכרת יאכטה היא השלב הראשון בתכנון של כל אירוע, החל בנופש, חגיגה משפחתית, אירוע  עסקי או מסיבה עם מוזיקה וריקודים. העלות אינה גבוהה יחסית ובתמורה ניתן להתענג על זמן איכות שמוקדש למנוחה ולרוגע או לחגיגה ללא הפסקה. השכרת יאכטה מספקת את הלוקיישן לאירוע וכמו כן שדרוגים מגוונים בהתאם לאופי ההזמנה. יאכטה למסיבת יום הולדת מאובזרת בבלונים ובשלטי מזל טוב. ליאכטה להפלגה רומנטית מצורפים בקבוק יין וארוחה זוגית. ניתן לשכור יאכטה לפעילויות מיוחדות לדוגמה, השכרת יאכטה לדייג, כולל ציוד לדייג והדרכה במהלך ההפלגה. לרוב ניתן לתאם מראש את חבילת השייט, ולהוסיף או לשנות פרטים מסוימים בהתאם לטעם האישי.

כמו בכל כלי תעבורה, ליאכטות דגמים שונים, שמאפשרים לבחור ולקבוע את אופי הבילוי – השכרת קטמרן מספקת מרחב למסיבה ולפעילויות ימיות. השכרת יאכטה יוקרתית מספקת חוויה של סירת מנוע מהירה. השכרת יאכטת מפרש תעניק אווירת יוקרה ותחושה ספורטיבית אמיתית (ואכן דגמים של יאכטות מפרש משתתפים בתחרויות שייט).

כדי לשכור יאכטה אין צורך ברישיון. הדבר נכון לכלי שייט עד 7 מטר. ליאכטות גדולות יותר נדרש רישיון שייט, אבל, החברה שמשכירה את היאכטה מצרפת סקיפר להשטתה. עם זה, בהסכמת ובנוכחות הסקיפר ניתן אף להשיט את היאכטה השכורה ולחוות שייט אמיתי בים. עם היאכטה ניתן להרחיק מהחוף, לבלות על יאכטה יום שלם, או להפליג מחוץ למים הטריטוריאליים לתקופה ארוכה יותר (לכך נדרש אישור).

השכרת יאכטה מספקת חוויות אולטימטיביות שסירה, איכותית ככל שתהיה, לא תספק – לכל היאכטות תאי שינה, ובהתאם לגודלן גם סלון ופינות ישיבה. כמו כן מטבחון וכל מה שדרוש לשהות ארוכה יותר בים. יאכטות הן כלי שייט מודרניים, שרובם מצוידים במערכות סאונד ובאפשרות לחיבור קריוקי, מסכים ועוד. לכל היאכטות סיפון שמאפשר מנוחה ושיזוף, בחלק מדגמי היאכטות ג'קוזי או בריכה. רוב היאכטות להשכרה מצוידות במשקאות ובמזנון קל. עם זה ניתן להוסיף תפריט מורכב, מזנון או ברביקיו, ואפילו ארוחות מוגשות בידי הצוות. שדרוגים אלה אפשר לתאם עם החברה שמשכירה את היאכטה. שדרוגים נוספים שאפשר לתאם כוללים הוספת ציוד לשיזוף לסיפון, ציוד לפעילויות ימיות, אטרקציות כגון טיפולי ספא למסיבות ועוד. אפשרויות ספורטיביות לבילוי על היאכטה, שכוללות שייט באבובים קשורים לסירה, באזורים מסוימים ניתן לשחות או לצלול, וכמו כן ניתן לשכור יותר מיאכטה אחת, לצרף סירה מהירה או כמה יאכטות לשייט משותף.

השכרת יאכטה כוללת את כלי השייט המאובזר, סקיפר שמשיט את היאכטה, ושדרוגים בהתאם לחבילה ולטעם האישי. זמן הפלגה ביאכטה תלוי באופי השייט ובתיאום משך זמן ההשכרה של היאכטה – ניתן לצאת מוקדם כשהים שקט, בערב עם השקיעה ובמהלך שעות היום. היאכטה מצוידת בכל מה שדרוש לבילוי איכותי באווירה של נופש ויוקרה. כל מה שנותר הוא לבלות ולהנות מההפלגה בים.

Share the Post:

Related Posts