השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

אוהב לדוג? בוא לשדרג את החוויה בדייג מסירה בתל אביב

ספורט הדייג דורש הרבה סבלנות, רגש בידיים, הקשבה לים וכוח פיזי בהתאם לשיטה שבה דגים. זה ברור למה כל כך הרבה אנשים מכורים לספורט הזה.
אבל מה אם בא לך להוסיף עוד אתגר ולשוט רחוק יותר?
 אם אתה כבר בוס בבוס וג'ירג'ור, אנחנו מזמינים אותך לבוא להתנסות בבולוס, טרולינג וג'יגינג שיטות דייג מסירה היוצאת מתל אביב, יחד עם מקצוענים שילמדו אותך כל מה שצריך על הפתיונות, הציוד והמקומות המתאימים לדוג.

דייג בתל אביב

דייג מסירה – מי יכול לבוא?

להפלגות הדייג שלנו כולם יכולים לבוא, גם כאלו שמעולם לא החזיקו חכה, בני משפחה שרוצים לחוות איתך את החוויה ודייגים מתחילים או בעלי ניסיון שרוצים להרחיב את הידע בתחום הדייג, וכמובן אוהבי דגים שרוצים לחזור עם שלל. בדרך כלל ההפלגות שלנו יוצאות עם עד כשישה מפליגים, אפשר להצטרף להפלגה כיחיד/ה או להגיע כקבוצה. תל אביב, ים, שמש, מוזיקה, דגים,
בסוף כולם יוצאים מרוצים.

מה כוללת הפלגת הדייג?

הציוד, הפיתיונות, הרישיון והידע עלינו, אתם רק מחזיקים את החכה ומביאים את הדגים הביתה.
הסקיפרים שלנו בעלי ניסיון של שנים ומכירים את המקומות הטובים לפי סוג הדייג והדגים.
לצאת כהתחלה כמה פעמים לדוג מסירה עם מקצוענים יכול לחסוך לכם הרבה מאוד  זמן
וכסף על ציוד שלא מתאים אם אתם מתכננים לקנות ציוד או שאתם רוצים ללמוד על עוד סוגי דייג.
מבחינה גופנית דייג מסירה הרבה יותר מאתגר. נתחיל בזה שלהתמודד עם המשטח הלא יציב של הסירה מפעיל שרירי יציבה רבים, וגם היתרון בדייג של דג גדול שנותן פייט רציני -זה כשלעצמו אימון פיזי יעיל.
אז תתכוננו להביא משהו לאכול או בקשו מאיתנו לארגן לכם לפני בירות ונשנושים, כי הים תמיד עושה את כולם רעבים.  

מהם סוגי הדיג מסירה שבהם תוכלו להתנסות?

דייג בולוס- דייג שמתבצע בעזרת פיתיונות חיים באזור יחסית עמוק בים – הסירה עוגנת ומשליכים חכה. דייג בולוס מסירה מאפשר דייג של דגים בכל הגדלים מ50 גרם ועד 50 קילו בימי מזל.
היתרון של הבולוס הוא שאפשר לדוג בכל עונות השנה והסקיפרים שלנו מכירים מקומות  טובים לעגון.

דגים אדומים

דייג טרולינג – דייג מסירה ששטה במהירות איטית יחסית (8-12 קמ"ש), לרוב משתמשים בפיתיון דמוי דג כמו בג'ירג'ור. אבל בסירה החכות בסטנד והשייט הוא זה מדמה את תנועת הדג במים ומזמין טורפים. 

דגים פלמידות

דייג ג'יגינג- שיטת דייג בעגינה בעומק. כאן מורידים פיתיון דמה הנקרא ג'יג לקרקעית וכשמקפיצים אותו הוא מדמה תנוה תזזיתית של דג או דיונון. בג'יגינג יש אפשרות לתפוס דגים גדולים ולכן הציוד צריך להיות איכותי ולעמוד בעומסים כבדים. זו שיטת דייג מאוד ספורטיבית ולכן צורכת הרבה אנרגיה ולא אורכת יותר משלוש או ארבע שעות.

לא על הדייג לבדו

גם כלי השיט הוא חלק מהעניין והחוויה, תוכלו לבחור לצאת לשייט מתל אביב ביאכטה מפוארת עם כל הפינוקים או על סירת קטמרן יציבה ומהירה או סירה ממונעת. הרעיון הוא להתאים את ההפלגה לאופי המשתתפים, לסוג הדייג והעונה בשנה וגם לתקציב שלכם. היאכטות שלנו מאובזרות בציוד דייג משוכלל, חכות טלסקופיות, סונרים שונים שמאפשרים זיהוי ריכוזי דגים בעומק, חוטים, פיתיונות וכמובן צידנית מלאת קרח לשמור על הדגים שתפסתם. אבל גם למי שלא חולה על דייג, יש מקום להשתזף, להנות ממוזיקה, מהשמש ובעיקר מהחוויה המגבשת של להיות חבורה בלב ים. 

הסוד לאושר הוא להשקיע בדברים שעושים לך טוב

אז אם גם אתה אוהב את הריגוש בצייד, את העניין והלימוד של ספורט דייג, וחולק איתנו את האהבה לטבע ובעיקר לעולם הים והדגה אתה מוזמן להתקשר ולהזמין עוד היום מקום בשייט ודייג מסירה מתל אביב.

Share the Post:

Related Posts