השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

יאכטה ליום הולדת

יאכטה היא כלי שייט מסיבי, אלגנטי, שרבים, בכל גיל, בוחרים כמקום לחגיגת יום הולדת. ניתן לומר שיאכטה היא הדובדבן של החגיגה מושלמת, כאשר השייט החופשי וההידור של היאכטה עושים את שלהם, והופכים כל מסיבת יום הולדת לחוויה מיוחדת. את היאכטה ניתן לעצב ולאבזר בהתאם לאירוע, לשלב ציוד למסיבה וליהנות מהתחושה הייחודית של השייט, הים והשמש.

יאכטה ליום הולדת

רוב בעלי יאכטה פרטית והן מי ששוכרים את כלי השייט, מעדיפים לחגוג את יום ההולדת באופן אקסקלוסיבי עם בני משפחה או חברים קרובים. יאכטות מיועדות לאירוח, והמשמעות היא העיצוב שמיועד לנוחות הנוסעים, השייט היציב והנעים על גלי הים, ותחושת המותרות שמעניק כלי השייט. לאורחי יום ההולדת מזומן אירוע שהוא חגיגה ונופש ובילוי איכותי, החל בסיפון שמשמש לשיזוף ולמנוחה, חדרי הקבינט הנוחים, הכיבוד, המוזיקה, והבילויים הספורטיביים שמספק השייט. וכמובן הים שמשמש רקע נהדר ליום ההולדת, אם בשעות הבוקר הקרירות כשהמים שקטים או בשעות הערב לעת השקיעה.

מלבד המיקום האקסקלוסיבי והמושלם למסיבת יום הולדת אינטימית לחברים קרובים, יאכטות משמשות בדרך כלל למספר מוגדר מראש של אורחים וזה בשל גודלם המוגדר של דגמי היאכטות. החל ביאכטה קטנה לכמה אנשים ועד ליאכטות שמכילות עשרות אורחים, ניתן לתכנן את סגנון המסיבה בהתאם לגודל היאכטה – על יאכטה קטנה אפשר לנשנש, להנות ממשקאות ומזנון מפואר. יאכטה גדולה עשויה לכלול חלל המשמש כחדר אוכל לעשרות סועדים. חגיגה סוערת ורבת משתתפים אפשר לחגוג על יותר מיאכטה אחת.

אומנם יאכטות הן עניין יקר, אבל עלויות יאכטה ליום הולדת אינן גבוהות, כאשר שוכרים יאכטה לכמה שעות ואפילו ליום שלם. עם זה, בדומה למסיבה במסעדה או באולם אירועים, יש להביא בחשבון את ההוצאות למסיבה, שכוללות את הכיבוד והמשקאות לאורחים, את ציוד הסאונד והקריוקי, הברביקיו או ארוחה בהגשה הכוללת צוות, הציוד לאטרקציות, החל בהפעלות על הסיפון ועד לציוד לספורט ימי. לכן, יש להביא בחשבון שהוצאות נלוות על יאכטה ליום הולדת, יכולות להסתכם בעלויות נמוכות יחסית על  כיבוד קל וציוד מוזיקה למסיבה ועד לעלויות גבוהות שכוללות קוקטיילים מפוארים, ג'קוזי ועוד.

יאכטה ליום הולדת היא הפתעה נפלאה למי שתמיד רצו להפליג ביאכטה ביום ההולדת שלהם. זו תמיד חוויה, גם עבור חובבי שייט שכבר הפליגו ביאכטות בעבר. כמובן שעל יאכטה אפשר להפליג בכל ימי השבוע 'הרגילים', ובעלי יאכטה יכולים לצאת לשייט גם בימים שאינם ימי הולדת.   וכמובן, האפשרות לשכירת יאכטה למסיבות שהפכה ימי הולדת על יאכטה לטרנד פופולרי, ולרשות מי שאוהבים לחגוג בסטייל יש את האפשרות להשכרה של יאכטה שכוללת גם את השייט שמשיט את כלי השייט. פרטית או מושכרת, יאכטה ליום הולדת משלימה באופן נפלא את חוויות היום, עם סיפון לשיזוף, חדרים למנוחה, אוכל טוב ואטרקציות לאורחים.  

https://yachtrentredsea.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9b%d7%a8%d7%aa-%d7%99%d7%90%d7%9b%d7%98%d7%94-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/
Share the Post:

Related Posts