השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

בוא אלינו לים

מחפשים אטרקציה שוברת שגרה? מעוניינים להתחבר אל הים ועל הדרך לזכות בחוויה עוצרת נשימה עם בני המשפחה או החברים? השכרת יאכטה בתל אביב צפויה להותיר אתכם עם שפע של חוויות וזיכרונות מופלאים

העיר תל אביב זוכה שלא בכדי לכינוי "עיר ללא הפסקה". לא משנה באיזה שעה תגיעו אליה, סביר להניח שכל אחד מכם יוכל למצוא בה את שחשקה נפשו. כך גם עבור חובבי הים שזוכים בתל-אביב לרצועת חוף מרהיבה ביופייה עם אנשים יפים, לוקיישנים מטריפים בשילוב מזג אוויר שמשי ומזמין לאורך רוב ימות השנה.

אם אתם אוהבים לחגוג, ובאותה נשימה מחוברים אל הים בכל נימי נפשכם, הרי שכדאי לכם לשקול את אחת האטרקציות היותר מיוחדות שיש לתל אביב להציע. אנחנו מתכוונים כמובן להשכרת יאכטה בתל אביב, אופציה יוצאת דופן לצאת מהשגרה וחיי היום-יום הלחוצים, לטובת מסע מרתק אל לב ים שמשלב בתוכו מוסיקה, נופים מדהימים, והכל כמובן יחד עם בני המשפחה או החברים שזוכים לחוות יחד איתכם את כל הטוב הזה.

בשורות שלפניכם נמנה כמה יתרונות מרכזיים להשכרת יאכטה בתל אביב, כאטרקציה מועדפת המותאמת לכל הגילים והמגזרים, ותותיר אתכם עם שפע של חוויות וזיכרונות מופלאים שיישארו עמכם לאורך שנים ארוכות.

בחרו את כלי השייט המועדף עליכם
השכרת יאכטה בתל אביב צפויה לחשוף בפניכם מגוון רחב של אפשרויות באמצעות כלי שיט בגדלים וסוגים שונים, בניסיון להתאים את כלי השייט האולטימטיבי עבורכם. ניתן לבחור בכלי שייט קטן לטובת בילוי או אתנחתא של מספר שעות מהשגרה השוחקת, דרך קטמרן הנחשב לכלי שייט ייעודי לטובת מסיבה או קוקטייל רב משתתפים, או לחילופין לבחור ביאכטה רחבת ממדים שתאפשר לכם להפליג לזמן ממושך בלב ים.


מה שבטוח, המרינה בתל אביב מצוידת בכל סוגי היאכטות, בניסיון להתאימן לכל סוגי המבלים, בין אם עבור אלו המעוניינים לבלות יום שלם של שייט, וכן עבור מי שלא מעוניין להרחיק אל לב ים, ומעוניין לקיים אירוע על גבי היאכטה בעודה עוגנת במרינה (מסיבה, השקה, ארוחה משותפת ועוד).

תנו לים לעשות את שלו

במידה ובילוי בים הוא כוס התה שלכם, אין עוררין על כך ששייט ביאכטה יספק את מאווייכם. זו הזדמנות לחוות את הים מקרוב, להתמסר לגלים, לרוחות, למחזות של בעלי חיים ימיים ואפילו לקפוץ להתרענן בתוך מי הים התיכון. זוהי הזדמנות גם ללמוד בעזרת סקיפר מקצועי כיצד להשיט את היאכטה ולהרגיש ולו לכמה שעות איך זה להיות "הקברניט". 

תוסיפו לכך את העובדה כי השייט ביאכטה מתבצע עם בני משפחה או חברים, והרי לכם בילוי מנצח ויוצא דופן שצפוי להטעין את מצבורי האנרגיה ולהחזיר אתכם רעננים ומלאי מרץ.

להתאהב בה – מרינה תל אביב

השכרת יאכטה בתל אביב היא הזדמנות מצוינת להכיר מקרוב גם את המרינה של תל אביב, אחד מאתרי התיירות המרהיבים בישראל, בה ניתן למצוא מלבד מאות סוגי יאכטות, גם מסעדות ובתי קפה שוקקי חיים, מרכז צלילה, מספנה ובית ספר לשייט.

המשמעות: תוכלו לפנות יום שלם של כיף, שיכלול לצד ההפלגה או המסיבה על סיפונה של היאכטה, גם ארוחה טובה במסעדה סמוכה, בילוי באחד החופים הסמוכים ושהייה באחד ממלונות היוקרה השוכנים על רצועת החוף המופלאה של תל אביב.

כך או כך, אם מתחשק לכם לפנק את עצמכם או את היקרים לכם בבילוי על טהרת הים, בשילוב הנאה מעיר ללא הפסקה על שלל מעלותיה, השכרת יאכטה בתל אביב היא בהחלט האופציה המושלמת עבורכם.

השכרת יאכטה תל אביב

Share the Post:

Related Posts