השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

השכרת יאכטה בתל אביב

מה אתה צריך כדי השכרת יאכטה בתל אביב תיירים רבים שואלים אותנו לעיתים קרובות מה דרוש כדי השכרת יאכטה בתל אביב? האם אתה זקוק לרישיון להפעלת ספינת ים, האם אתה זקוק להכשרה מיוחדת או למסמכים כלשהם? לכן, החלטנו להקדיש את הפוסט של היום לנושא זה!

האם אתה זקוק לזכויות? והאם ניתן לצאת באופן עצמאי להשכיר יאכטה בתל אביב?

-לא, אתה לא צריך רישיון. אבל גם אם יש לך את הרצון לנהל את היאכטה באופן עצמאי ויש לך את הזכויות להפעיל את היאכטה, למרבה הצער, זה עדיין לא אפשרי. במדינות רבות באירופה, אסיה ואיים שונים זו ממש לא בעיה, אך עד כה ברוסיה זה לא אפשרי. אנו מקווים שמתישהו השירות של השכרה עצמית וניהול יאכטות בתל אביב וישראל בכלל, יזכה לפופולריות הראויה שלו.

מה עוד אתה צריך כדי לשכור יאכטה?

-קודם כל, אתה צריך להחליט כמה אנשים ילכו איתך לים, בטיול שייט. זו נקודה חשובה מאוד, מכיוון שמספר האנשים ממלא תפקיד מכריע בבחירת יאכטה, שכן לכל היאכטות יכולות נוסעים שונות.

באופן טבעי, לאחר שתחליטו כמה אנשים ילכו, עליכם לעשות את הדבר החשוב ביותר – להחליט מתי אתם רוצים לצאת לשיט בתל אביב,  ולבחור את היאכטה עצמה. כאשר זה נעשה, תוכלו להזמין בבטחה את היאכטה או הקטמרן המועדפים עליכם לזמן רך.

רשימת הבדיקה שלך השכרת יאכטה בתל אביב

1). דגם יאכטה נבחר

2). מספר אנשים

3). תאריך ושעת שכירות

על ידי שליחת בקשה כזו, אנו נותנים לך תשובה בהקדם האפשרי, במידת האפשר, להשכרת היאכטה או הסירה שנבחרה. שים לב שאם מודל יאכטה ספציפי ביסודו מתאים לך, אז יש צורך להבהיר את נמל העגינה שלה. (אז נקודה 1 תצוין על ידינו).

פשוט מאוד להגיש בקשה להעסקת יאכטה מסוימת או לבחור מתוך הקטע שבחרת:

1). השאירו לנו אפליקציה מקוונת

התקשר למספר הטלפון שצוין

צרו איתנו קשר באמצעות Viber או WhatsApp

2). צור תשובות לחמש שאלות ברשימה

3). המתן לתשובה לגבי האפשרות לשכור יאכטה

לאן אתה יכול ללכת? מה אתה יכול לראות על ידי השכרת יאכטה בתל אביב

השאלה הנפוצה ביותר של התיירים שלנו היא מה אתה יכול לראות? כמה זמן לוקח לנסוע?

למעשה השכרת יאכטה בתל אביב היא יותר אירוע בידור מאשר תחבורה, כלומר לעתים רחוקות כאשר האורחים שלנו משתמשים בשירות כדי להגיע מנקודה "A" לנקודה "B". לרוב, ההליכה מהורהרת. תיהנו מנוחות היאכטה, המשיכו הלאה לים השחור, ראו את הפנורמה של חוף תל אביב, התחרו עם להקת דולפינים, המהירים יותר, שוחים בים הנקי והחם.

אם אתם מתכננים להפליג מנמל הים של תל אביב ביאכטה, תלוי באורך הטיול, תוכלו לראות:

אם אתם מתכננים לבקר בעיר אחרת תל אביב על יאכטה, זה לא מסווג כטיול, אלא כשיוט, מכיוון שיש לזכור שכדי שיאכטה תנוע הרבה יותר לאט ממכונית ותשפיע עליה נוספת: עוצמת רוח וכיוון, סולם גלי הים. , נראות וכו '. זה גם משפיע לאיזו עיר אתה מתכנן להגיע, באיזו יאכטה, כמה נוסעים. קרא עוד במאמר שלנו הפלגות יאכטות על חוף הים השחור. ניתן גם השכרת יאכטה בתל אביב ליום או לשבוע אצלנו. תוכלו לברר את מחיר יאכטה ליום או לשבוע על ידי פנייה ליועצים שלנו או על ידי השארת בקשה.

כאשר הכל מוזמן, השאלה הטבעית היא מה לקחת על עצמה את היאכטה?

– הדבר החשוב ביותר הוא לא לשכוח מים איתך בקצב של כחצי ליטר לאדם. אם אינך רוצה למנוע מעצמך את ההנאה משחייה בים הצלול, עליך בהחלט לקחת איתך בגד ים ומגבות. ובכן, הדבר הרגיל הוא שאחרי רחצה פעילה אתם תמיד רוצים לאכול ואם אתם שוכרים יותר משעה, אז יהיה נחמד לדאוג לחטיף קל. זה יכול להיות פירות, ירקות, כריכים, קרואסונים, מיצים. אם אתה הולך לשכור יאכטה בקיץ, אז אתה לא צריך לקחת איתך מאכלים שומניים, שוקולד ושוקולד, סלטים למיונז, גלידה.

והרגע האחרון, האם אתה זקוק לשירותים נוספים?

חשוב להחליט מראש. האם אתה צריך לקשט יפה את היאכטה שלך? או שאתה רוצה לדוג? אולי אתה רוצה מזנון קטן או מכין הפתעה למישהו. כל זה חשוב לבחור מראש

תודה שקראת עד כה. אנו מקווים שהפוסט שלנו היה שימושי עבורך וענינו על השאלות החשובות ביותר. אנו מאחלים שההליכה שלך תהיה הכי ייחודית ובלתי נשכחת. אם עדיין יש לך שאלות, כתוב בתגובות או התקשר אלינו! נשמח לייעץ לכם בכל הנושאים!

השכרת יאכטה בתל אביב

יאכטה היא הובלת מים מהירה, אמצעי מצוין לטיול שייט וטיול מרגש לתל אביב למשך יום או מספר ימים. אתה לא מבזבז זמן בפקקים, מחכה לרכבות, מיניבוסים, אוטובוסים. השאר מרגע השכרת היאכטות ועד החזרה למעגן היאכטות הוא הרבה תענוג. אז למה עדיף לצאת לסיור מים? מדוע טיול יאכטה בתל אביב יהיה טיול ים מעניין ובלתי נשכח?

חיי הלילה בעיר הים הם לא פחות אינטנסיביים מאשר ביום. ברים, מסעדות, קריוקי, מועדוני לילה פתוחים כאן. איפה לחפש?  המציע מאכלים ייחודיים, מארח מופעים בנושא מדי שבוע. עדיף ליישם ולהזמין שולחן מראש. בר הלילה "לונדון", בו תוכלו לבלות ערב עם חברים, ליהנות מהאווירה הנעימה. עם מרפסת חיצונית ליד התחנה הימית. מאפים טעימים, אווירה נעימה, שירות מהיר ישאירו רשמים נעימים מהחופשה שלכם. חזרה על יאכטה תהיה סוף נפלא להפלגת הים שלך. השכרת יאכטות לחופשות בתל אביב

Share the Post:

Related Posts