השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

איך להשיג רישיון ליאכטה

איך להשיג רישיון ליאכטה
האלמנט האטרקטיבי ביותר עבור בני האדם הוא ללא ספק מים. ההיסטוריה של הניווט חוזרת אלפי שנים. לצאת מנצח מקרב עם אויב כה חזק הוא מבחן רק לאנשים אמיצים באמת. אין זה מפתיע שכיום אנשים פרטיים רבים רוכשים סירות משלהם ונוסעים בהן באופן קבוע. אהבה לים היא דבר המופיע בחיי האדם אחת ולתמיד. יחד עם זאת, לא מספיק פשוט לרכוש סירה כדי לנסוע במים. אתה עדיין צריך ללמוד כיצד לנהל את זה ולקבל את המסמכים הרלוונטיים. היום נלמד כיצד להשיג רישיון לניהול יאכטות.

על מנת להצטרף להפלגות ים, אין צורך לרכוש ספינה משלך, במיוחד מכיוון שתענוג זה אינו זול. חברות שכר רבות מציעות מבחר עצום של יאכטות להשכרה המתאימות לכל טעם ותקציב. אז בהחלט כולם יוכלו למצוא סירה לפי רצונם. דבר נוסף הוא שכדי לשכור סירה, עליך לאשר את כשירות הסקיפר שלך. אחרי הכל, אף אחד לא יפקיד ספינה בידי אדם שבאופן מוחלט לא מבין כלום בניווט הספינה. לכן, ישנם מספר ארגונים בינלאומיים המכשירים אנשים לחובלים ימיים ומוציאים תעודות מתאימות. המחזיק בתעודה כזו לא יתקל במכשולים בהשכרת סירה כמעט בכל מקום בעולם.

סקיפר של היאכטה הוא הסמכות הבלתי מעורערת על הסיפון. במהלך ההפלגה הוא אחראי באופן מלא על בטיחות הספינה ועל חיי הצוות והנוסעים. יתר על כן, אחריות זו יכולה להיות גם מנהלית וגם פלילית! לכן, כל פקודה של הסקיפר אינה נדונה, אלא מבוצעת, ומיידית.

על הסקיפר להיות מוסמך לנווט בכיתה מסוימת של כלי שיט. הכשרת סקיפר מוסמך צריכה לכלול את הידע הבא:

ניהול יאכטות (תכנון קורס, מעקב אחר קורס, איתור יאכטה, ניווט וכו ')
מערכת איתות בינלאומית (חשובה במיוחד בשייט בחושך)
מכשיר הספינה (יודע את תכונותיו, חוזקותיו וחולשותיו, להיות מסוגל לבצע תיקונים אפשריים במקרה של תאונה)
שליטה על מפרשים והתקפות (חיוני ליאכטות בהן ההנעה העיקרית או הנוספת היא מפרש. על ספינות קטנות, הצוות כולו עשוי להיות מורכב מאדם אחד: סקיפר, מלח, מכונאי באדם אחד. לכן הסקיפר צריך להיות מסוגל לבצע את כל מגוון העבודות עם מפרשים והתמודדות)
טכנולוגיית בטיחות וסיוע רפואי. הבטיחות על הסיפון מובטחת על ידי הצעדים שנקט הסקיפר ונשמרים על פי הוראותיו. אם אחד הנוסעים נפצע, קברניט הספינה אמור להיות מסוגל להגיש עזרה ראשונה ללא קצין רפואה
משפט מינהלי. שימושי ביותר כאשר מתמודדים עם רשויות המרינה
מכירים את הכיוונים של נתיבי המים הפנימיים. אם היאכטה מפליגה במים יבשתיים ספציפיים, על הסקיפר לדעת מהפרטים, על מנת למנוע הפתעות לא נעימות כמו עלייה על שרטון.
כמובן שזו רק רשימה כללית וקצרה של ידע שדורש הסקיפר. במהלך הלימודים בבית ספר ליכטות, התלמידים יקבלו מידע רב יותר. בנוסף, על מנת לקבל תעודת סקיפר יהיה צורך לעבור שתי בחינות: עיוניות ומעשיות, ואז כבר יהיה ברור אם אדם שולט בידע באופן מלא, והאם ניתן לסמוך עליו באוניה.

כדי להפעיל ספינה קטנה במים הפנימיים של הפדרציה הרוסית, עליך להשיג אישור מתאים. המסמך מונפק על ידי הפיקוח הממלכתי על כלים קטנים. שתי בחינות נבחנות, ממש כמו בבית ספר לנהיגה. תוכלו להתכונן לבחינות באחד מבתי הספר ליכטות, שיש כיום הרבה מאוד. בבחירת בית ספר יש צורך להנחות את המלצות החברים, ביקורות על תלמידים לשעבר, תקופת עבודת בית הספר, איכות הבסיס החומרי, וכמובן, המחירים להכשרה. לאחר אימונים עם מסמך על הקורס בו השתתפתם, אישור רפואי ודרכון, תוכלו ליצור קשר עם הפיקוח הממלכתי לבדיקה רפואית ולקבל אישור להיבחן. אם בתהליך ההכשרה התלמיד לא קיבל את הידע הדרוש במלואו, תוכל לסיים את לימודיך ישירות במכון הממשלתי לניהול רפואי. לאחר שעבר את הבחינות בהצלחה, ה- GIMS מנפיק תעודה ליאכטן החדש, המציין בבירור אילו ספינות ובאיזה אזור יש לו את הזכות לפעול.

אם אדם מכוון לרצף את גלי הים התיכון, לנהוג ביאכטה באופן אישי, הרי שהזכויות שהונפקו בפדרציה הרוסית כמעט ולא יוכרו על ידי חברת השכר כאמינות. במקרה זה יהיה עליכם להשיג אישור מאחד הארגונים הבינלאומיים שתעודותיו מהימנות.

ארגוני הסמכת הסקיפרים הבינלאומיים המוכרים ביותר הם RYA (איגוד היאכטות המלכותי) בבריטניה, ו- IYT (אימון יאכטות בינלאומי) בקנדה. עם האישור של אחת החברות הללו לא תהיה בעיה לשכור יאכטה אפילו בטורקיה, אפילו לא בקרואטיה, ואפילו לא בספרד.

Share the Post:

Related Posts