השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

איך להפליג על יאכטה


אנשים רבים אוהבים נסיעות. כל כך מרגש להכיר מדינות אחרות, את התרבות, השפה, המנהגים, המטבח שלהן! ובוודאי שלכל מטייל יש את אמצעי התחבורה המועדף עליו. מישהו אוהב טיסות אוויריות למהירות ונוחות, מישהו מעריץ נסיעות ברכבת בגלל צליל הגלגלים הנינוח והרגיע שלהם, מישהו אוהב לנסוע ברכב, שם אתה המאסטר שלך והמסלול תלוי רק בך. ומישהו רואה את משמעות החיים בלהסתובב על הגלגלים על אופניים ולהגשים בהצלחה את חלומם.

אבל כל זה מחוויר לפני הדרך הכי יוצאת דופן, הכי מרגשת והכי רומנטית לטייל. כן, אנחנו מתכוונים בדיוק לטיול ביאכטה.

נסיעה על יאכטה נותנת בדיוק את מה שכל חובבי השיטוט וההרפתקאות מחפשים – תחושה של חופש מוחלט. הסירה יכולה להפליג בכל מקום, בכל כיוון שהסקיף רוצה. אין זה מפתיע שאנשים עשירים רבים רוכשים ספינות פרטיות משלהם, מעוטרות במותרות הרגילות (ובעבור הדיוט – טרנסצנדנטלי). תחושת חופש ועצמאות – מה יכול להיות טוב יותר עבור כל אדם שמספיק לעצמו ???

כעת קיים מיתוס כי הפלגה על יאכטה היא תענוג יקר במיוחד העומד לרשות מעטים נבחרים. למעשה, כמובן, זה לא המקרה. השכרת יאכטה למשך שבוע עם צוות, דלק, אוכל והוצאות נלוות עבור חברה של 6 אנשים תעלה כ- 800 – 900 יורו לאדם, וזה די דומה לעלות יעדי התיירות ההוגנים פחות או יותר.

לאדם שמתכנן טיול ביאכטה לראשונה יש לו שאלה – לאן בעצם להפליג ??? האם עלינו לא לשאוף להקיף? !! =) כמובן, אתה יכול להתנדנד. אבל אתה צריך לקחת בחשבון שעלות הפלגה כזו תהיה שווה לעלות של כ 5 – 6 יאכטות. אז הגיוני לקנות תחילה סירה משלך ורק אז לכבוש את האוקיאנוס.

למתחילים שאוהבים לנסוע על מים גדולים, האופציה הטובה ביותר תהיה טיול של שבוע ביאכטה קטנה בת שלושה-ארבעה מושבים במי החוף של המדינה. לרוב המדינות יש גישה לים או לגופי מים גדולים בפנים הארץ. עליהם תוכלו לקבל את החוויה הראשונה של נסיעה במים. מסעות אוטונומיים ארוכים הם מנת חלקם של מטיילים מנוסים.

הפלגה ימית עם מעברים בני 6-8 שעות, חניה בנמלים ובמרינות, לינות במלונות תהיה האופציה הטובה ביותר. לאדם חסר ניסיון קשה מאוד להתרגל לחיים במרחב סגור, במעגל צר של אנשים ידועים אפילו, ללא אפשרות לפחות לחוש קרקע מוצקה מתחת לרגליהם. וזה יכול להוביל לכך שהמילוט הרומנטי הצפוי הופך לייסורים טהורים. ויש לכך עוד כמה סיבות.

הרוב המכריע של האנשים סובלים ממחלה לא נעימה כל כך כמו מחלת תנועה. הם פשוט לא יודעים על זה עד שהם נכנסים לים. לא יותר מ -5% מהאנשים סובלים מחסינות במחלת ים. כתוצאה מכך, באופן סטטיסטי גרידא, למטייל ים טירונים יש את כל הסיכויים ביומיים-שלושה הראשונים של שייט בסירה לראות הכל אך ורק בגוונים אפורים-ירוקים, הסובל מחוסר תיאבון והקאות מתמדות. כדי להקל על מצבך, חובה להצטייד בתכשירים הרפואיים המתאימים לפני הנסיעה.

מה עלי לקחת איתי בעת נסיעה ביאכטה?
כמו כן, זאב ים טרי שנאפה עליו:

מְעִיל רוּחַ,
סט בגדים עמיד למים (או עדיף שניים),
בגדים חמים,
כמה סטים תחתונים רזרביים,
קרם הגנה,
מישקפי שמש.
הדבר החשוב ביותר הוא נעליים נוחות להחליק על סוליות גומי. נעליים פתוחות במהלך ים סוער (כלומר ים) יכולות להיות (ויהיו) להיות מאוד טראומטיות.

אם אין לך כישורי נהיגה ביאכטה, אין מה לדאוג. ניתן לשכור את היאכטה עם סקיפר וצוות. כמובן ששירותיהם משולמים בנפרד, 120 – 150 אירו ליום בתוספת ארוחות.

ישנן גם אפשרויות להשכרת סירה: הפלגה או מנוע. זה תלוי בגורמים רבים (זמן השנה, מסלול ההפלגה המוצע, העדפות אישיות של השוכר). לרוב הם בוחרים באופציה "2 ב -1" – ספינות מפרש עם מנוע. בעיקרון, היאכטה עוברת תחת מפרש, אך במקרה של רוגע ממושך או במידת הצורך להגיע ליעד בזמן מסוים, תוכלו להשתמש במנוע. השימוש במנוע משולם בנוסף (דלק עולה גם כסף). תוכלו לקרוא עוד על מהן יאכטות במאמר "סיווג יאכטות".

בבחירת יאכטה כדאי לשים לב גם לרמת הנוחות של הבקתות והציוד. ביאכטה הגונה צריכה להיות מטבח (מטבח), מחסן (שירותים), מקלחת ותאים. ככל שהציוד של היאכטה טוב יותר ורמת הנוחות גבוהה יותר, כך מחיר ההשכרה גבוה יותר. למרות שנראה לנו שטיול ימי, במיוחד הראשון בחיים, הוא המקרה כשאתה צריך לחנוק מעט את הקרפדה שלך, גם אם בחיי היומיום היא בגודל של דינוזאור ממוצע.

על סיפון היאכטה עליכם להקפיד על כללי הבטיחות. ראש הסיפון הוא הסקיפר. הוא האחראי (כולל פלילי) לכל אירוע שעלול להתרחש על הסיפון. לכן, כל צוויו מבוצע במהירות ובדייקנות.

אלמנט נוסף של סיכון על הסיפון הוא אלכוהול. במהלך המעברים, עדיף להימנע משימוש בו לחלוטין. ככלל, צוות היכטה אינו רב (2-3 אנשים), ולכן הם פשוט לא יוכלו לעקוב אחר כל האורחים ה"עמוסים ". לכן, עדיף לא לקחת סיכונים ולבחון את המדד. ועדיף להימנע לחלוטין מסוג זה של עודפים רעים.

הפלגה ימית ביאכטה יכולה להפוך לחוויה הבלתי נשכחת והחיה ביותר בחייכם אם אתם ניגשים לארגון שלה בהתחשבות באחריות מלאה. ואז שום דבר לא יכול למנוע ממך ליהנות מזריחות ושקיעות מפוארות, שחייה בים הפתוח, דיג נהדר, מקומות וחוויות חדשים!

Share the Post:

Related Posts