השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

קורס סקיפרים ויכולת שליטה וניהול

קורס סקיפרים

בעיניי אנשים מסוימים, קורס סקיפרים ויכולת שליטה וניהול יאכטות עלול להראות מרתיע ומפחיד, אך יכולת זו מאוד משמעותית ומביאה איתה הרבה ערכים נוספים מלבד רישיון סקיפר, למשל יכולת שמירה על קור רוח במצבים מאתגרים, יכולת ניהול צוות ועוד. כמו כן, הידע מקורס הסקיפרים יפתח עבורכם את הזכות להשכיר יאכטות ולהשיט יאכטות. כאמור, נחזור ונדגיש כי גם אם הינך בעל הערכים המתוארים למעלה אשר חשובים ביותר להשטת יאכטה, ואין לך רישיון – אינך תוכל להשיט\להשכיר יאכטה!

ולכן, אנו מציעים לימודי קורס סקיפרים אפקטיביים אשר משלבים למידה מעשית ותיאורטית – ואנחנו מבטיחים שהם יהיו מהנים והבנת החומר תהיה מקסימלית ואינפורמטיבית בצורה הנדרשת. אנחנו סבורים כי אתם לא תתחרטו.

בנוסף לכך, לפניכם מתואר בקצרה על כמה מהדברים שאנחנו נרחיב עליהם בקורס הסקיפרים, שכדאי שתדעו לפני שתתחילו:

ישנן יאכטות שיכולות להיות מופעלות על ידי אדם אחד. כמובן שהכול תלוי בגודל הספינה, בקורס הסקיפרים והרישיון שבבעלות הקברניט. יאכטות מושכרות לרוב יכולות להתאים לכמות אנשים בסדר גודל של כשישה עד עשרה אנשים, וכפי שניתן להבין גודלן משמעותי ויהיה קשה להשתלט עליהן לבד – ומסיבה זאת, על הסקיפר למנות עוזר שיוכל לקחת על עצמו כמה מתפקידי הקברניט. מכאן, אם יתאפשר לכם, אנחנו ממליצים לכם בחום ללמוד ולעשות את הקורס עם חבר\ה. למידה כזו תהפוך את החוויה שלכם לשונה לגמרי!

בפן התיאורטי, בין הדברים שתלמדו בקורס הסקיפרים הם תקשורת רדיו: GMDSS  זה אלמנט תקשורת חשוב שלומדים בקורס הסקיפרים. זו אמנה בינלאומית לחיפוש והצלה בים. כמו כן אתם תלמדו על מהו מכ"ם, סוגי תקשורת כללית וכו'. בנוסף, נלמד על כללים בינלאומיים למניעת התנגשויות, על סוגי דגלים, אורות וקולות ניווט וכדומה.

זאת ועוד, אנו נלמד בקורס הסקיפרים על מזג אוויר: גאות ושפל, איך לקרוא תחזיות ועל דרכי ההתמודדות עם מזג האוויר. עם זאת, נלמד על בטיחות היאכטה והאדם – איזה ציוד בטיחות קיים ונדרש ביאכטה, איך מצילים אדם שנופל למים, משולש השריפה ועוד.

בפן המעשי, נלמד כיצד לתמרן עם הסירה, כיצד לעגון, תנועה קדימה ואחורה – על היאכטה עצמה! אנו נתרגל רבות ונשלב את הדברים שלמדנו בלמידה התיאורטית, עד להבנה מלאה והגעה ליכולת ביצוע מיטבית.

אם דברים אלה מעניינים אותך, אנו מזמינים אותך לקורס סקיפרים, שבו תהנה מזמן ים ובסופו של דבר מיכולת להיות סקיפר בעצמך.

לפרטים נוספים כנסו לאתר עולם השייט

Share the Post:

Related Posts