השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

מסיבה על יאכטה

חתונה היא היום העיקרי בחיי כל חתן וכלה. והיום הזה צריך להיות כמה שיותר בלתי נשכח. השכרת יאכטה בסוצ'י היא הזדמנות לארגן חגיגת חתונה מתחת למפרש, על הסיפון, על ספינה, שם יש את כל מה שאתה צריך כדי שאף אחד מהאורחים לא יישאר אדיש. ותמונות וסרטונים יהיו קנאת חברים במשך עשרות שנים. אך לשם כך, הכל חייב להיות מאורגן כהלכה.

מה צריך כדי לחגוג חתונה על יאכטה?

אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון החתונה הוא בחירת צלם. זה לא צריך להיות מומחה עם ציוד יקר. העיקר שהוא יכול להדגיש את האינדיבידואליות של הזוג הטרי בתצלום ואת האופי של כל אחד מהם. אבל צלם טוב הוא לא הדרישה היחידה. אנו זקוקים לנוף וסביבה מתאימה.

יאכטות מפרש, סירות, ספינות מנוע – את כל אלה ניתן לשכור אצל קברניט בסוצ'י או באדלר. הם יודעים לאן להפליג כך שנוף הים השחור הטוב ביותר יהיה מאחורי גב האוהבים. מפרשי הספינה, חבלול, סיפון וגוף לבן ופריך מוסיפים לתחושה מתי הגיע הזמן להסתכל בתמונות.

הרעיונות הטובים ביותר לצילום חתונה

שמלת כלה וכלה לבנה כשלג בטוקסידו על רקע שמים כחולים בוהקים. או אולי אתה רוצה לתפוס את השקיעה. התזות מים ושמפניה ענבר, פרצופים שמחים של חברים, דולפינים ושמחת לבבות אוהבים – הכל יהיה בתמונה. אבל עדיף לחגוג על ספינת מפרש. תורן, מפרשים, חבלים ומעקות משלימים את הסביבה ומוסיפים רומנטיקה. יתר על כן, השכרת יאכטות בסוצ'י היא שירות זול.

יהיו כיבוד, שירות, מוסיקה, ריקודים, כיף – מה עוד צריך כדי להפוך את היום לבלתי נשכח? המזנון החגיגי לא יעבור שום צל, משום שתוכלו לצלם תמונות יפות בכל מזג אוויר. וגם אם היום שנקבע מעונן, השולחן החגיגי עם חטיפים ומשקאות מעולים ייתן מבטאים בהירים. אבל מושב הצילומים יתקיים לא רק על הסיפון.

צלמו על המזח, רצו לאורך החוף, ציירו לב בחול, או עמדו בטירה. עשו כל מה שתרצו, תהנו כמו ילדים, זה יום שמח. והצלם יצלם הכל. הוא יראה לך כיצד למצב את עצמך ומה לעשות כדי שהתמונה תחשוף את מלוא הפוטנציאל שלה, והאובייקטים יהיו בפרספקטיבה המושלמת.

העונה לא משנה. הים השחור יפה באותה מידה בחורף, בקיץ, באביב ובסתיו. יאכטות מושכרות כל השנה. רוצים עוד מגוון? שכור לטיול קצר ואז קח את הצלם לעיר. תמונות מצוינות יוצאות על הרכבת, בפארק, על מגרש הכדורגל …

הצלם ילווה אותך החל ממחיר הכלה. כופר, ציור חגיגי, הליכה ומסע, טיול למקומות הכי יפים וחגיגה חגיגית. כל זה יתפוס ביד מיומנת ובציוד מקצועי. וזו ערובה לכך שהתמונות יהיו יצירת אמנות אמיתית. ושום דבר לא יכול להפריע.

נשואים טריים יכולים גם להחליט היכן וכיצד לצלם תמונות חתונה בסוצ'י. הכל נקבע על ידי פנטזיה ורצונות. אפילו על רקע קיר לבנים עם גרפיטי תואם, הזוג הטרי נראה מדהים. וכל זה בעיר אחת – סוצ'י. אך בכדי שעלות השכרת יאכטה תהיה מינימלית, עליכם להזמין מראש. בעת ביצוע הזמנה לתאריך החתונה יש לנהל משא ומתן עם בעל הספינה ולא עם הסוכן.

האתר שלנו מכיל את אנשי הקשר של בעלי היאכטות הטובות ביותר בסוצ'י. כאן תוכלו לשכור בהנחה, לספר לנו מה אתם רוצים ולקבל את השירות הטוב ביותר. המשמעות היא שתעבירו את יום החתונה שלכם באווירה של אושר מוחלט, אהבה ושמחה

DCIM\112MEDIA\DJI_0078.JPG
Share the Post:

Related Posts