השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

כיצד להפעיל יאכטה


כיום, אחד מסוגי הבילוי האקזוטיים לאחרונה צובר פופולריות – תיירות מים. במשך תקופה ארוכה נחשב פנאי מסוג זה לנחלתם של העשירים הממושכים, שאינם נגישים לבני תמותה בלבד. עם זאת, המיתוס הופץ בהצלחה, וסופי שבוע שבילו על סירה על החוף, שייט בנהר גדול או סיור בן שבוע ביאכטת שכר בים התיכון כבר מפתיעים אנשים מסוימים.

שכר יאכטות הוא אחד השירותים הפופולאריים ביותר באתרי נופש ימיים. העלות של סיור שבועי די ניתנת להשוואה לחופשה דומה במלון חופי, אבל איזה חידוש של תחושות! שחייה בים הפתוח (בסדר, רוב הזמן מהחוף), כיפת כוכבים מעל ושביל אור ירח על המים ממש לרגליכם! רומנטיקה! אתה יכול אפילו להרגיש כמו רב חובל של ספינה שמסתובב ברחבי העולם!

אבל קברניט הספינה הוא לא רק מדים יפהפיים ומבט פיקודי. הקפטן הוא קודם כל ידע עמוק מאחריות. נראה שכטות מבחוץ הן עסק פשוט, קל ומהנה. למעשה, על מנת לנווט במיומנות ביאכטה או כלי שיט קטן אחר, עליכם לעבור קורס הכשרה די רציני. לתכנן מסלול, לספק את המהירות הטובה ביותר עם כיוון הרוח הזמין ועוצמתו, להיסחף באיכות גבוהה, לעגון למזח – זה רק חלק קטן מכישוריו של הקברניט, ואז, במיוחד בניווט. אך עדיין יש ידע על מבנה הספינה, היכולת לתקן אותה ועוד ועוד.

על קפטן הספינה להכיר היטב ולהיות מסוגל:
לשלוט ביאכטה (ניווט, זמירת מסלול, קביעת מיקום הספינה, קביעת מהירות הספינה וכו ')
להכיר את מבנה הספינה (על מנת שתוכל לנצל את יכולותיו, לדעת את נקודות התורפה ולא לחשוף את הספינה לסיכון מופרז. אתה צריך גם להיות מסוגל לבצע את התיקונים הנדרשים ביאכטה לבד, אם אפשר)
מערכת הגשת השלטים הבינלאומית (רלוונטית במיוחד במעבר בחושך, על מנת למנוע התנגשות בכלי אחר)
כישורי טיפול בהתמודדות, מיומנות חבלנות (מפרש הוא לעיתים קרובות הכוח המניע היחיד של הספינה. גם על ספינות שייט במנוע יכול להיווצר מצב כזה, לאחר סערה אין דלק על הסיפון, וההתמודדות אינה שמישה. קפטן מנוסה אמור להיות מסוגל לנהל את ההתמודדות ולהפליג, ולבצע את התיקונים הנחוצים לחבלנות העמידה והריצה)
אמצעי זהירות בטיחותיים (הקברניט אחראי לכל מה שעל סיפונה של הספינה. לפיכך, חובתו העיקרית היא לנקוט בכל האמצעים למען בטיחות הצוות והנוסעים בכל מצב שהוא. הוא אחראי לכך. עד פלילי. אגב, אם כן, דבר הקברניט על הסיפון הוא חוק שאינו סחיר ואכוף ללא תנאי).
סיוע רפואי (זה חלק מאמצעי הזהירות. אם בכל זאת מתרחשת תאונה, על האחראי לתרופה על סיפון הספינה, ועל ספינות קטנות זה לרוב הקברניט, עליו לנקוט בכל האמצעים בכדי לספק עזרה ראשונה לפצועים, תוך התחשבות באמצעים על הסיפון)
משפט מינהלי (שימושי מאוד בהתמודדות עם אנשי הנמלים והמרינות, אנשי המכס)
נתיבי מים פנימיים (לעיתים קרובות יאכטות או סירות מפליגות במסלולים ספציפיים במים ספציפיים. אך בכל מקרה, על הקברניט לדעת את כיווני ההפלגה של נתיבי המים הפנימיים, כך שכשנוסע בכיוון כלשהו במים הטריטוריאליים של המדינה, הוא יכול לפחות להתמצא בערך במצב של נתיבי מים. מידע עליהם מוצג במפות, אתה יכול גם להשתמש בציוד ניווט מיוחד. אבל המפה יכולה ללכת לאיבוד, הציוד מתדרדר, כך שבכל מקרה הסקיפר צריך לסמוך על עצמו קודם כל)
זו לא רשימה מלאה של כל הידע שצריך להיות סקיפר אוניות מקצועי. אך השאלה היא – היכן ניתן לרכוש את הידע הספציפי הזה? ואיך לאשר בעלות עליהם. יש נוהל מיוחד לכך.

לצורך ניהול משפטי של סירות קטנות במימי הפדרציה הרוסית, עליכם להשיג אישור מתאים. מסמך זה מונפק על ידי (פיקוח ממלכתי על כלים קטנים), לאחר שעבר את הבחינות, התיאוריה והפרקטיקה הרלוונטיים. כן, כן, הכל אותו דבר כמו בקבלת רישיון לנהיגה ברכב.

אתה יכול להתכונן לבחינות בכל בית ספר שמעביר קורסים כאלה. התהליך נמשך חודש וחצי. כולל שיעורים תיאורטיים וגם מעשיים על ספינות, שסוגן תלוי בסוג הספינה שברצונך לשלוט בה. בתום ההכשרה עובר בחינה בית ספרית ומסמך המאשר סיום ההכשרה. עם מאמר זה, אישור רפואי ודרכון, עליכם ליצור קשר עם לבחינות. אם בתהליך ההכשרה לא נגעו בכל הנושאים הנחשבים הכרחיים בפיקוח המדינה לטכנולוגיות מידע, ייתכן שיהיה צורך לסיים את לימודי הפיקוח על המדינה. לאחר שעבר את הבחינות מונפק אישור המציין אילו ספינות, עם איזו הפלגה ובאיזה אזור מותר לך לפעול.

Share the Post:

Related Posts