השכרת יאכטות בתל אביב - יאכטות להשכרה תל אביב

השכרת יאכטה לטיול דייג

בשנים האחרונות תחום טיולי הדייג הולך ותופס תאוצה, ומסיבה טובה (למעשה מהרבה סיבות טובות…). העובדה שהים התיכון נמצא ממש בגינה האחורית שלנו, יחד עם המגוון הביולוגי של חופינו ומזג האוויר הנפלא, פותחים פתח לכולנו לצאת לחוויה ימית ספורטיבית שהרבה אנשים אפילו לא מודעים לקיומה. אז אם אתם מעוניינים בשינוי אווירה, ורוצים לטעום (תרתי משמע…) מתחום מרתק ומאתגר, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את האופציה להשכרת יאכטה לטיול דייג.

מה זה בעצם טיול דייג?

כולכם בטח ראיתם את הדייגים לאורך חופי יפו ותל אביב, עם החכות והדליים. יש אנשים שיימשכו לסוג דייג זה, ויש שלא.  אך בניגוד לדייג על החוף, טיול דייג הוא יצור אחר לגמרי: מדובר על חוויה דינמית ומאתגרת, שבסופו של דבר גם לרוב תביא שלל דגים הרבה יותר מוצלח.  טיול דייג יתחיל מוקדם בבוקר, לרוב עם הזריחה. אתם תעלו ליאכטה, תבורכו על ידי אחד מהסקיפרים המנוסים שלנו, ונצא לים, לאחד מאזורי הדייג האטרקטיביים באזור. אם אתם דייגים מנוסים תוכלו לבחור בעצמכם את אזור הדייג בהתייעצות עם הקברניט, ואם אתם חדשים בתחום תוכלו לסמוך על הסקיפרים שלנו שיבחרו אזורים בעלי פוטנציאל שלל והנאה…וקדימה, נתחיל לדוג.

השכרת יאכטה לטיול דייג
השכרת יאכטה לטיול דייג

באילו שיטות דייג נשתמש?

בטיול דייג מיאכטה נוכל ליישם שיטות דייג שונות.  ניתן להניח חכה עם רולר, ניתן לבצע את שיטת הטרולינג – במסגרתה מחברים לחכה פיתיון דמוי דג ואת החכה מניחים כך שהפיתיון נגרר אחרי הספינה הנעה, לתפיסת דגים גדולים. בשיטת ג'יג הספינה עומדת מעל שונית, מורידים פיתיון עם קרסים למעמקים וכשמושכים אותו כלפי מעלה נתפסים דגים בקרסים. בשיטת בולוס מורידים פיתיונות חיים של קלמארי ושרימפס ותופסים דגים גדולים ובשיטת מדאי מורידים פיתיון דמוי תמנון המושך אליו דגים גדולים שנתפסים בחכה.  לא משנה מה השיטה בה תבחרו, היאכטות שלנו מאובזרות בכול הציוד הנחוץ, והסקיפרים שלנו ידריכו אתכם בשיטות הדייג השונות.  רוב טיולי הדייג אורכים מספר שעות, שבסופן נחזור למרינה, ותוכלו לחזור הביתה ולטעום מעמל יומכם…

למה בכלל להשכיר יאכטה לטיול דייג?

נתחיל מהמהירות והיכולת. היאכטות שלנו, בין אם זו יאכטה ממונעת או עם מפרש, יביאו אתכם בזריזות ובבטחה לאזורי הדייג אפילו המרוחקים ביותר. נמשיך עם הנוחות  – מעבר ל6 עמדות הדייג שהיאכטות שלנו מספקות, תהנו מסיפון רחב ומפנק שיאפשר פעילויות נוספות חוץ מהדייג (נגיע לכך עוד מעט…) ומקבינט עם מטבחון ואזורי מנוחה.  ומעל הכול תהנו מליווי והדרכה של הסקיפר שלכם, שידריך אתכם במסע הדייג, ויגלה לחדשים מבניכם קצת מסודות הים ואתגרי ההפלגה.
השכרת יאכטה לטיול דייג יכולה להיות מתנת יום הולדת נהדרת. זה רעיון מצוין למתנה אם מדובר למשל על חבר או בן משפחה שחובב דייג ותמיד חלם לצאת למסע דייג שכזה ולא ידע איך ומתי, זו תהיה הזדמנות מצוינת לאפשר לו את המסע.

גם לדייגים, וגם למי שרק רוצה לחוות את הים.

אם אתם רוצים להשכיר יאכטה עם מספר חברים או עם המשפחה, אבל לא כול המשתתפים הם חובבי דייג – אין מה לדאוג. גם מי שרק רוצה לבוא ולהנות מהשקט והמרחב של הים ייהנה מההפלגה. הוא יוכל להתרווח על הסיפון עם נשנושים ובירה ביד, ולהנות מיום של בילוי קולינרי ימי, בשקט וברוגע של הים. טיולי הדייג שלנו יכולים להיות הלוקיישן המושלם למסיבת יום הולדת, מסיבת רווקים, או סתם סופשבוע משפחתי או עם חברים קרובים.

להרגיש סקיפר ליום אחד…

אחת מההנאות הגדולות בהפלגות הדיג היא התחושה של סקיפר ליום אחד. במסגרת ההפלגות הקברניט מאפשר לאורחים להרים ולהוריד מפרשים, להשיט את הספינה ומלמד אותם על חוקי הדרך בים. לא מדובר על קורס אלא על חוויה של הנאה ליום אחד ולתחושה בלתי נשכחת של ההפלגה בים הפתוח. 

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לעולם המרתק של טיולי הדייג.  השכרת יאכטה לטיול דייג היא החוויה האופטימלית לחוות עולם זה, בין אם אתם דייגים מנוסים, דייגים חובבים שרוצים ללמוד עוד ולהשתפר, או רק רוצים להנות מהים וממה שיש לו להציע – חווית דייג, שקט, מרחב ואוויר פתוח, ומרחק מהמולת היום יום.

Share the Post:

Related Posts